Mai, 2025

13Mai(Mai 13)19:0016(Mai 16)22:00DWV Seminar: 5 ნაბიჯი ეფექტური მარკეტინგული გეგმისკენ

Veranstaltungsdetails

2025 წლის 13 მაისს  გიწვევთ გერმანიის ეკონომიკური გაერთიანებისა (DWV) და BPN Georgia-ს ერთობლივ 4 დღიან სემინარზე: 

5 ნაბიჯი ეფექტური მარკეტინგული გეგმისკენ

რას ისწავლით სემინარზე?

მარკეტინგი არ არის მხოლოდ დიდი ფირმების ფუფუნება, რომელთაც აქვთ საზოგადოებასთან ურთიერთობის განყოფილება და სარგებლობენ სარეკლამო სააგენტოების ან მარკეტინგის სპეციალისტის მომსახურებით. სემინარზე თქვენ ისწავლით საკუთარ კომპანიაზე მორგებული მარკეტინგული კონცეფციის შემუშავებას.

ვისთვის არის სემინარი?

  • მცირე და საშუალო კომპანიის მმართველებისა და მფლობელებისთვის
  • მარკეტინგის განყოფილების მმართველებისა და მარკეტინგზე პასუხისმგებელი პირებისთვის
  • ამ თემით დაინტერესებული პირებისთვის

რა თემები განიხილება სემინარზე? 

  • ბაზრის, მომხმარებლების და კონკურენტების ფუნდამენტური ანალიზით კონკურენტულ გარემოში საკუთარი პოტენციალის ამოცნობა და განვითარება
  • მარკეტინგული სტრატეგიის და გრძელვადიანი მიზნების დასახვა მარკეტინგული მიქსის დახმარებით (პროდუქტი, ფასი, დისტრიბუცია, კომუნიკაცია)
  • პროდუქტის შეთავაზების წარმატებით განთავსება ბაზარზე
  • მარკეტინგული ღონისძიებების დაგეგმვა და სისტემატური შეფასება
  • მარკეტინგული კონცეფციის შექმნა და დამარწმუნებელი პრეზენტაცია

1 ნაბიჯი: სიტუაციის ანალიზი

  • სიტუაციის ანალიზი ბაზარზე/ ბაზრის დინამიკა: სეგმენტაციის კრიტერიუმები, Buyer Persona – ს განვითარება, ბაზრის სიდიდე, ბაზრის ზრდა, ყიდვის პროცესი (Decision Making Unit)
  • სიტუაციის ანალიზი კონკურენტულ გარემოში: Porter’s Five Forces – ის კონცეფციით კონკურენტული გარემოს შეფასება (Porter’s Five Forces)
  • გარემოს ანალიზი: PESTEL – ის ანალიზით არსებული და სამომავლო შანსების და რისკების შეფასება

2 ნაბიჯი: მარკეტინგული მიზნები და სტრატეგიები

  • ნაწილობრივი ბაზრების და მარკეტინგული სეგმენტის შერჩევა. არადიფერენცირებული და დიფერენცირებული მარკეტინგული სეგმენტის ანალიზი. სტრატეგიული გადაწყვეტილებები შერჩეული ნაწილობრივი ბაზრების სიდიდესთან მიმართებაში
  • დიფერენცირების სტრატეგიები: დიფერენცირება პროდუქტის, ფასის, დისტრიბუციის და კომუნიკაციის დონეზე
  • ზრდის სტრატეგიები: ბაზარზე შეღწევა, ბაზრის განვითარება, პროდუქტის განვითარება, დივერსიფიკაცია
  • კონკურენციის სტრატეგიები: პიონერის, ბაზრის ინიციატორის, ბაზრის თანამოთამაშის, ნიშების სტრატეგია
  • კორპორატიული იდენტურობა: კორპორატიული დიზაინი, კორპორატიული კომუნიკაცია, კორპორატიული ქცევა
  • სასურველი ბრუნვა და საბაზრო წილი

3 ნაბიჯი: მარკეტინგული მიქსი

  • პროდუქტი: ასორტიმენტის ჩამოყალიბება და განვითარება. სწორი მარკეტინგული მიქსი პროდუქტის სასიცოცხლო ციკლის სხვადასხვა ფაზაში. გამოკვეთილი მარკეტინგული პოზიციის დაკავება. შეფუთვა. დამატებითი მომსახურებები
  • ფასი: მოთხოვნაზე ორიენტირებული, კონკურენტებზე ორიენტირებული და ხარჯებზე ორიენტირებული ფასის განსაზღვრა, ფასის პოზიციონირების სტრატეგიები, ფასდადების ფსიქოლოგიური ფაქტორები, ფასდაკლების აქციები
  • დისტრიბუცია: პირდაპირი და არაპირდაპირი რეალიზაციის დადებითი და უარყოფითი მხარეები. Push– და Pull – სტრატეგია, Cross-Selling, Up-Selling
  • კომუნიკაცია: მარკეტინგული კომუნიკაციის ჩარჩო პირობები, წარმატების ფაქტორები კომუნიკაციაში, 360 გრადუსიანი Touchpoint– ანალიზი, რეკლამა, გაყიდვების ხელშეწყობა, საზოგადოებასთან ურთიერთობა

4 ნაბიჯი: მარკეტინგული ინსტრუმენტების დაგეგმვა და კოორდინაცია

  • მარკეტინგულ მიზნებთან შეთანხმებული მარკეტინგული მიქსის დაგეგმვა
  • ახალი მომხმარებლების შეძენა და ძველის შენარჩუნება
  • მარკეტინგული ბიუჯეტის განაწილება

5 ნაბიჯი: მარკეტინგის კონტროლი

  • გაყიდვების ძაბრის მეშვეობით (Sales Funnel) ყიდვის პროცესში პრობლემების ან გაუმჯობესების პოტენციალის ამოცნობა
  • Return on Marketing Investment (ROMI) ინდექსის გამოთვლა

დასკვნითი ნაწილი

საკუთარ ბიზნესზე მორგებული მარკეტინგული კონცეფციის შედგენა და წარდგენა და მასთან დაკავშირებული შეფასებების და მოსაზრებების გაზიარება სემინარის მონაწილეთა მხრიდან.


რა ფორმით ჩატარდება სემინარი?

სემინარი ინტერაქტიულია და შეიცავს ინდივიდუალურ და გუნდურ სავარჯიშოებს, თეორიულ ნაწილსა და კითხვა-პასუხის რეჟიმს.

ტრენერი: დანიელ მათერი – ტრენერი, ქოუჩი, ბიზნეს კონსულტანტი, „BPN Georgia“-ს დირექტორი.

სემინარი ჩატარდება გერმანულ ენაზე ქართული თანმიმდევრული თარგმანით. სემინარის ბოლოს გაიცემა მონაწილეობის დამადასტურებელი სერთიფიკატები.

თარიღი და დრო: 13-16 მაისი 2025; 19:00-22:00 სთ.
მისამართი: BPN Georgia, აფაქიძის ქ. N5, ტიფლის ბიზნეს ცენტრი, სართ. 4, 0171 თბილისი. დასწრება შესაძლებელია, ასევე, ონლაინ, ზუმის მეშვეობით.
სემინარის საფასური: 300ლარი.
ერთი კომპანიიდან 3 და მეტი პირის დასწრების შემთხვევაში მოქმედებს 20%–იანი ფასდაკლება.

სემინარზე დასწრების მსურველებს გთხოვთ, 2025 წლის 12 მაისამდე შეავსოთ სარეგისტრაციო ფორმა.

დამატებითი კითხვების არსებობის შემთხვევაში, გთხოვთ, დაუკავშირდით ნინო ჭეიშვილს შემდეგ ელ. ფოსტაზე: nino.tcheishvili@dwv.ge

Datum

13 Mai, 7 h - 16 Mai, 10 h

X